FAQ

Al je vragen over je vakantie beantwoord

Zit je nog met vragen over je verblijf in ons vakantieappartement? Dan worden die hieronder uitvoerig beantwoord. Op basis van klantenervaringen vullen we onze FAQ-lijst geregeld aan. Als je nog extra informatie wil inwinnen, hoef je slechts van je te laten horen.

Inchecken gebeurt op vrijdag of maandag en dat steeds vanaf 16.00 uur. Aangezien we met een sleutelkluis werken, kan je op eender welk moment vanaf 16.00 uur aankomen.

Uitchecken gebeurt ten laatste om 11.00 uur op de afgesproken dag. Gelieve de sleutels weer in de gesloten sleutelkluis te leggen met een andere cijfercode dan de vorige.

Neen, dat kan helaas niet. Wij verhuren ons appartement uitsluitend per week, per midweek of per weekend. De aankomst- en vertrekdag is daarbij maandag of vrijdag (tenzij anders vermeld).

Ja, dat kan! Je kan daarvoor de opeenvolgende weken in onze reservatietool selecteren.

Neen, er is geen bed- en badlinnen aanwezig. Je kan wel een linnenpakket voor € 25,00 per persoon aanvragen.

In ons bed- en badlinnenpakket zitten een hoeslaken, een kussensloop en een dekbedovertrek. Verder omvat het pakket één grote badhanddoek, twee kleine exemplaren en een badmat.

Neen, we maken geen bedden op. Als je een bed– en badlinnenpakket aangevraagd hebt, leggen we dat voor je klaar.

Om misbruik te voorkomen, zijn er geen wasmachine en droogkast voorzien. Je kleding en handdoeken kan je op een rekje laten drogen.

Het elektriciteit- en waterverbruik is voor een bepaalde hoeveelheid in de huurprijs inbegrepen. We gaan daarbij uit van een normaal gebruik. Mocht je dat overschrijden, zijn we genoodzaakt om extra kosten aan te rekenen binnen een week nadat je hebt uitgecheckt. Die bedragen:

  • € 0,90 per aangevangen 1 kWh voor elektriciteit
  • € 6,00 per aangevangen 0,1 m³ voor water

In ons welkomstpakket zit er iets om te drinken, net als enkele kleine gadgets.

In onze keuken zijn de volgende toestellen voorhanden:

  • een inductieplaat
  • een combimicro-oven
  • een microgolf
  • een koelkast
  • een vaatwasser
  • een Dolce Gustoapparaat
  • een koffiemachine
  • een waterkoker
  • een croque-monsieurtoestel
  • een mixer
  • een teppanyakiplaat

 

Vanwege hygiënische redenen staat er geen friteuse in onze keuken. Frietjes kan je aan huis laten leveren of ergens ter plaatse eten.

Qua eetgerei beschik je over borden, glazen, pannen, vleesplankjes en bestek.

In het volledige appartementsgebouw is het strikt verboden om te barbecueën.

Er zijn geen keukenhanddoeken, afwasmiddel of vaatwastabletten aanwezig. Ook zijn er geen kruiden, oliën of koffie. Die breng je dus best zelf mee.

Ja, zindelijke en goed opgevoede honden zijn in ons appartement toegelaten. Let er wel op dat je je huisdier niet alleen achterlaat. Ons appartement is namelijk een onbekende omgeving die het niet gewoon is.

Neen, dat is niet nodig. We vragen je wel om het appartement borstelschoon en netjes achter te laten. Zo moet de vaatwasmachine altijd uitgeladen zijn en de vuilnisbakken geleegd. In de berging vind je een basisuitrusting aan poetsgerei die je mag gebruiken.

Gelieve de stofzuiger steeds terug in z’n oplaadpunt te plaatsen en je vuilnis naar de ondergrondse afvalcontainers te brengen. In de huurprijs zit standaard € 5,00 afval inbegrepen. Voor meer informatie daarover kan je ons welkomstboekje raadplegen.

In het badkamerkastje ligt een haardroger.

De waarborg voor ons vakantieappartement bedraagt € 250,00. Die dien je minstens één week voor je aankomst aan ons over te maken. Ten laatste twee weken na je vertrek krijg je de waarborg dan terug – op voorwaarde dat je ons appartement in goede staat achterliet.

Het annulatiebeleid kan je in onze algemene voorwaarden onderaan de website doornemen.